kejutan sangat2!!!

2 hari last puasa aku dapat tawaran tolong kawan kak alah niaga kt bazar ramadhan..
alhamdulilah dapat wet sket..skurang2nye aku ade wet topap n nak byar bju raya aku..
puasa ke 29 dlm kul 5lebeh..:
dia mesej: aput katne??upa otw dr kota tgi ni..
aku mesej:tipu...
pkul 6 dye kol..:upa kat busten ni..upa tgu aput ea..
dipendekkan cerita..aku blek dlm kul 7stgah g jumpe dye..
dia bg aku sesuatu bila aku masuk perut kereta: nah jam Esprit*tiruan kot..btw cantik taw..
UPA:KEDAI KEK KATNE??
AKU:???
g milky cake dapat choc mousse cake 1kg..RM49.00*otak ahh
aq ajak dye g umah..lepak2 tgk tv,grak g bazar dlm kul 9mlm..
aku dapat belon hello kitty*helium..best woo...
aku dapat mkn cempedak goreng*kt u xdapat..
aku dapat baju kebaya..*hehe beliau yg rekomen bju tuh..
aku dapat famous amous..*feveret..
aku dapat maen mecun & bunga api..

ini driver saya la..weee

belon kami..wee

 ha
HELLO kitty couple???




kek saya..sumpah heaven..



aku ade 1 lg cerita..berkait dengan raya..
aku da penat..t aku post kay...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment